Dream Land //
Short Profile
Hello my dear readest !
You've stumbled upon Dream Land . Watch ur steps here . If u such a Rippers , Spammers , or Anons , please mind yourself to get out from these area ! TQ .

Random

Dashboard
+Follow


Tagboard

No harsh word ! leave me your nice words . Thanks

Follower


Archives


  Recent posts:
  • Birthday Party
  • Dream Land //

    Credits

    Basecode by Dirah
    Design by FazeeraKahar

  • Miss U Much !
    Friday 24 February 2012 @ 00:41 | comment (0)




    Hello guys . such a long time aku tak update blog ni kan ? rase macam aku sorang je pengupdate tegar blog ni .
    err . takde la tegar sgt pon sebenarnye . huihui . aku pon lame jugak tak jenguk blog ni . tau2 kite dah ade duabemlas 
    followers dah . ade jugak orang nak baca cite kite erk ? err . cerita kita sbnrnya walaupun hanya aku je yang hupdate
    blog ni . sadis pulak cerita ni dahh :(

    Korang pon mesti pelik kan template blog ni asyik dok berubah ubah . kalau dulu template first yang aku bubuh
    kale hitam ijau tu . then kale pink pulak . tu pon kalau korang ade bukak blog ni lg lah kann . now aku try buat balik
    template utk blog ni . bagi ala2 childish sikett walaupun kadang2 nampak tak kena dgn umur kita yg makin tua tahun ni . dah lapambelas kann ? haih . tua dah kawan2 aku ni . try la menten muda macam aku . sure gempak ! harhar :P

    Kadang2 tu aku rasa rindu GILAAA kat korang . harhar . sila terharu sekarang !
    mengikut perhitungan dalam kelender aku , dekat dua bulan lebih jugak kite nggak ketemu kan ?
    seriously aku rindu nak pegi sekolah balik . tiap2 hari rabu time koko mesti nak CABUTT . aku rindu time2 tu .
    dah lama jugak tak beratur pepagi bute nyanyi lagu sekolah bagai . siap bole dok potpet potpet kat belakang
    masa cekgu bagi ucapan kan . kenangan tu !

    heh . penat pulak doe bebel sorang2 . korang pon belum tentu ada masa nak baca entry panjang lebar aku ni kann ?
    life aku sekarang sibuk dgn lesen kereta tu . tak sabar rasenye nak habis semua tu . kononnye pas lesen tu nak keje la kan Nana ? Heheh , plan je . tak tau ler jadi ke tak . semenjak dua menjak tiga menjak aku dok menganggur kat rumah ni takde pe yg aku buat . tiap2 hari makan tido makan tido sampai badan aku naik berkilo-kilo agaknye ni . nak timbang of cos la tak sanggup ! haih . yang dah keje tu pon bile la nak belanje aku ekk ? haish ! nak jumpa pon susah . kalah PM ! takpe lah . kawan2 aku ni masing2 dah ade life sendiri kan . nak buat mcm mne :(

    Tu je rasenye aku nak bebel hari ni . sebagai penghupdate yang tak berapa nak tegar aku nak mintak maap
    kalau blog kali ni buruk pada mata korang . i've trying my best . lepas korang baca post aku kali ni , then ada rasa
    insaf sikit \ cehh ! haha / , korang bole mintak url dgn pasword kat aku . kalau setakat mintak tapi tak hupdate 
    pon tak guna . at least tunjuk la sikit yang korang tu bernyawa kat dalam blog ni bkn setakat ada nama dgn gambar je .
    aku tak kisah korang aktif ke tak kat dalam blog ni , cuma benda ni ada bloggers yg tye kat aku . tu yang aku cuba nak sampaikan kat korang kali ni . harap jgn ada yg terasa taw ! 

    sekarang hobi aku kembali kpd hobi melukis . tapi naik taraf sikit . lukis doodle kat laptop pulak . harhar .
    lagi satu , jgn malu jgn segan nak tegur aku kat efbee tu . boleh hilangkan siket rasa rindu kat korang kann ? ;)


    p/s : doodle ni buat aku sedih T.T 






    Feeling awesome ? drop ur comment