Dream Land //
Short Profile
Hello my dear readest !
You've stumbled upon Dream Land . Watch ur steps here . If u such a Rippers , Spammers , or Anons , please mind yourself to get out from these area ! TQ .

Random

Dashboard
+Follow


Tagboard

No harsh word ! leave me your nice words . Thanks

Follower


Archives


  Recent posts:

Credits

Basecode by Dirah
Design by FazeeraKahar

Dream Land //
Friday 9 December 2011 @ 09:19 | comment (0)




hello geng 
haha . sori ler semenjak habeh je SPM ni aku cam terus menghilang ern ?
tak kire la walau dimana jua aku berada . even kat efbee sekalipun aku tak sentuh .
( ni baru betul joli XD )

ni blog utk group kite taw .
tak kire lah sape2 pon antara kite boleh update post kat dalam blog ni .
semut tu jangan lupe bagi makan . haa ~ bobo namenye 
password dgn email nanti aku bagi sorang2 k .
tapi sebelum tu aku nak bio korang . lengkap siap bergambar . bole ?
kalau tak tau macam mane nak tulis bio korang boleh tgok kat profil aku . 
 wee~ siap dahh !


thanks kpd Iqa Hamid slaku pencipta email dgn url blog ni .
haa . lupa cek nak habaq . iqa , url blog ni aku tukar siket . sbb yang kau bagi tu 
paaaanjaaaaang sangat . mase aku nak register url dy ta bagi pepanjang .
so aku pendekkan siket . boleh naa ?


utk warna blog ni pulak aku nak mintak maap .
ye lha memule kan kite mrancang nak kale ijau . go green katenye 
tup tup kale hitam pulakk dahh . kale ijau pong selit2 kat gigi jep . hee~ korang tak kisah ernn ??
background ijau smua buruk2 belaka . sorry sis ~


aku rase setakat tu je bebelan aku hari ni .
at least terubat jugak rindu korang kat akuuu . 
wahaa~ perasann sudehh ! -,-


bio korang tu aku nak scepatnye taw ! ( ASAP )
dah siap semuanya baru boleh dirasmikan sepenuhnye kann ?
nak rasmi cepat tak ? kalau nak bagi bio korang cepat .
aku ugut ni !!


p/s : aku rindu nak makan roti same2 kat meja kau nana :,)





Feeling awesome ? drop ur comment